Livet på landet

Katt #!*&@%¿!!!

Publicerad 2013-11-07 21:28:21 i Allmänt,

Idag ångrar jag varje krona jag lagt ut på katt jäkeln!
När vi kommer hem så har hon kissat på tre ställen på golvet i Yasmines rum plus i hennes soffa! Och det var INTE luktfritt de här gångerna!
Alla tre lådorna var rena så det finns ingen anledning att hon inte skulle kunna gå på dem.
När hon dessutom alldeles nyss tänker sätta sig och kissa på golvet mitt framför ögonen på oss kände jag att mitt tålamod tog slut. Då åkte hon in på toa där hon fick sitta instängd ett tag men efter att hon suttit och jamat och klöst på dörren konstant så stod jag inte ut längre och släppte ut henne.
Förhoppningsvis har jag lugnat ner mig snart men just nu vill jag inte se kattskrället.

Har hotat henne med att om det händer igen så åker vi till veterinären för sista gången för hennes del! Får se om hon fattade vinken;-)

Vi har haft en katt förut som kissade inne i flera år och det tänker jag inte gå igenom igen. Jag ger henne några veckor till men blir det ingen ändring så blir det tyvärr slutet för henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela