Livet på landet

Jul i vårt hus

Publicerad 2013-11-27 21:12:13 i Allmänt,

Julstämningen smyger sig på mer och mer och sen vi fick upp gardiner, julstjärnor och ljusstakar så sitter jag bara och myser och beundrar vad otroligt vackert det är med jul.
Jag gör mitt bästa för att glömma vädret ute som är helt katastrofalt idag! Den lilla snön som låg på backen och gjorde allt lite vackrare är nu bortregnad och det är plusgrader ute igen:-(
Ge mig minusgrader och snö, snälla!



Idag var jag och handlade små paket till Yasmines paketkalender och nu är de inslagna och lagda på sin plats i kalender, redo att börja öppnas på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela