Livet på landet

Vägningsdag

Publicerad 2013-03-22 12:30:14 i

Min magkänsla hade rätt, -1.5 kg blev det denna vecka:-) Började på 77.9 förra fredagen och idag visade vågen 76.4.
Jag är så nöjd med det resultatet.
Det bästa är att jag absolut inte har gått på någon svältdiet utan bara tänkt lite extra på vad jag stoppat i mig och att jag har tränat. Det har blivit nån slags motion varje dag, gymträning, cykling och promenader.

Mitt problem annars är att jag småäter och det är det jag har hållit mig borta ifrån och då får jag resultat också. Nu gäller det att lära sig hålla igen under helgerna också.
73 kg är målet till 17 maj sen ytterligare 3 kg till midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela