Livet på landet

Svettigt

Publicerad 2013-03-21 20:45:07 i

Idag körde jag järnet på gymmet. Jag var alldeles skakis när jag var klar.
Jag träffade en arbetskamrat där och vi stod bredvid varandra på crosstrainerna och då blir det automatiskt att jag blir taggad att ta i lite extra.
Det känns så otroligt skönt nu när jag verkligen kommit igång och jag att jag gör framsteg varje gång:-)
Det känns som det gått bra med viktnedgången också den här veckan. Jag får se om det stämmer imorgon då det är vägningsdags.
Jag har ätit nyttigt och hållt mig borta från kolhydrater så mycket som möjligt, med undantag av godisätningen på jobbet då;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela