Livet på landet

Mar. 22, 2013

Publicerad 2013-03-22 23:16:45 i

Jag klarade fredagsmyset utan att trycka i mig massa chips och onyttigheter. En liten bit brieost var det enda jag tog och jag var inte ens speciellt sugen på chips fastän Yasmine satt bredvid mig och åt.

Till middag gjorde vi kycklingpaj och jag provade att göra en pajdeg med mandelmjöl till mig men det blev inte bra. Jag har iaf lärt mig att mandelmjöl är väldigt sött. Jag skrapade ur fyllningen och åt sallad till istället.

Jag har varit och klippt mig idag och känner mig nöjd med nya frisyren. Den här gången sparade vi lite mer på längden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela