Livet på landet

Mar. 06, 2013

Publicerad 2013-03-06 10:42:52 i

Gud vad irriterande att det inte går att lägga ut bilder när jag mobilbloggar! Så gott som alla bilder blir upp och ner eller liggandes och det spelar ingen roll hur mycket jag vrider och vänder på dem innan.
Jag hade massa bilder från fjällen som jag tänkt lägga upp men det gick inte:-(

Vi hade iaf några riktigt mysiga dagar i fjällen med skoteråkning, pulkaåkning, korvgrillning och snögrotts byggande.
Det är så skönt att få komma iväg och bara ta dagen som den kommer utan stress eller måsten.

Kanske är det för att jag har tagit det lugnt och varvat ner som jag åkt på nån värsting infektion nu. I morse när jag vaknade var ögonen igenmurade, öron, hals, tänder och huvud värkte och jag har massa munsår:-( Blä vad tråkigt! Blir soffläge idag. Orkar inte göra mycket annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela