Livet på landet

Inget för mig

Publicerad 2013-03-23 10:05:14 i

Jag kan än en gång konstatera att morgonträning är inget för mig.
Jag tog en morgonrunda på cykeln men jag kände mig totalt orkeslös. Jag kämpade mig ändå igenom 4 km i 30km/h men det var inge roligt alls. I fortsättningen blir det enbart kvällsträning. Det finns ju en anledning till att jag vill äta frukost så fort jag vaknar, jag har noll energi innan jag fått äta.

Nu ska vi ner på köpingen och handla och vinka av mamma och H-O. De lyxlirarna ska åka till Teneriffa i två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela