Livet på landet

Bilder

Publicerad 2013-03-06 11:10:49 i

Nu har jag kommit på hur jag ska göra för att få bilderna rätt, hoppas jag.



Barnen i en av snögrottorna de gjorde. Det var massor med snö där och mer kom det. Tråkigt när man kom hem till smältande snö och is:-( Vintern är inte slut än! Ge mig mer snö!



Fastkörning på väg på fisketur. Som sagt var det mycket snö...



Det var blåsväder på sjön så jag och barnen bygdde ett vindskydd sen satt vi där och myste och åt matsäck medans de andra pimplade.







Det här blev dagens fångst. Jag har ringat in dem eftersom vissa firrar var ju mindre än andra;-)



På kvällen myste vi framför elden.



Nerför fjället åkte vi jättepulkan som alla fick plats i och hej vad det gick fort ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela