Livet på landet

Otursvecka

Publicerad 2013-06-02 19:09:55 i

Den senaste veckan har varit en riktig otusvecka!
Förra söndagen cyklade Yasmine omkull och skrapade upp ben och armar och fick en spricka i handleden. Hon fick en gipsskena som hon skulle ha i ca tre veckor men om hon inte hade ont så kunde vi plocka bort den tidigare så i fredags tog vi bort den. Hon har inte nå ont nu som tur är.

Igår halkade jag på badrumsgolvet så jag bröt tån bakåt och skrapade upp knät. Tån är blå och svullen idag och det gör jätteont när jag går. Jag tänker iaf vänta in i det längsta innan jag åker på sjukhuset för jag tror ändå inte de gör så mycket åt det. De kan ju inte direkt gipsa en tå.
Med tanke på att vi var iväg på sjukhuset två gånger förra veckan med Yasmine så får vi väl snart klippkort där om vi ska dit ännu fler gånger. Vi som nästan aldrig är på sjukhuset i vanliga fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela