Livet på landet

Midsommar

Publicerad 2013-06-19 22:23:00 i Allmänt,

Bara en dag kvar att jobba sen är det långhelg och midsommar !

Jobbar till 17 imorgon sen ska jag iväg och handla mat och dryck. Ska även klippa mig imorgon men det tar jag på morgonen. Sen ska jag förbereda paj och tårta till midsommarafton som vi kommer att fira hos mamma på dagen och på kvällen grillar vi hemma hos oss.
Vi ska även ut och leta lämpligt träd att göra midsommarstång av så vi kan dansa små grodorna :-)

På midsommardagen blir det partaj i partyladan i Groland med massa trevligt folk och Plonke som trubadur. Det ser jag verkligen fram emot. Hoppas det blir minst lika trevligt som i fjol :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela