Livet på landet

Bortförklaringar

Publicerad 2013-06-04 23:55:32 i

Förra veckan blev det inte en enda dag på gymmet och enda anledningen till det är ren och skär lathet. Jag kände mig trött och det var så fint väder ute är bortförklaringarna.

Jag hade tänkt ta nya tag den här veckan men nu har jag en ond tå istället. Lite bättre bortförklaring men några övningar skulle jag allt kunna göra ändå. Det blev iaf ett pass på spinningcykeln hemma och det gick hyfsat bra även fast jag fick trampa med hälen istället för med framdelen av foten.

Det gör mycket mindre ont när jag går barfota än om jag har på mig tofflor. Skor har jag inte ens provat, det skulle inte fungera alls. Jag hasar omkring barfota som en hippie på jobbet. Nu är det tur att jag har ett stillasittande jobb så jag slipper halta omkring alltför mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela