Livet på landet

En härlig fredag

Publicerad 2013-07-12 21:48:39 i Allmänt,

Trots tight planering så blev dagen otroligt lyckad.

All försäljning har gått smidigt och nu är det bara några kvar som ska hämta sina grejer.

Jag och Yasmine tog en lunch på Finness innan vi åkte till Nore för att träffa Milja och hennes familj. Hon var lite blyg i början men det släppte snabbt och efter ett tag badade och lekte de som vanligt. Det är nästan 1,5 år sen de träffades sist men det märktes inte.


Nu ikväll har vi grillat och suttit ute på altanen och ätit och mått gott.
Vi har bytt däck på en gammal cykel så nu har jag och Yasmine en varsin kärringsnurra att glida runt på. Cyklarna fick sig även en tvätt och efter det blev det vattenkrig.


Jag är så otroligt lycklig över att ha min underbara familj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela