Livet på landet

Fetto

Publicerad 2013-02-20 18:49:36 i

Igår kom mina träningsbyxor men tröjan jag också beställt var tyvärr inte med. Den kommer först i början av mars. Imorgon får jag iaf inviga byxorna:-)

Gårdagens träning gick riktigt bra och jag kände mig pigg i kroppen. Det var fullt med folk på övervåningen så det blev bara uppvärmning på crosstrainern, alla roddmaskiner var upptagna. Sen ett varv styrka på nedervåningen.

Sen jag slutade röka så har jag mycket svårare att gå ner i vikt och jag står nu och pendlar på 76-78kg. Inge kul alls men nästa vecka ska jag ta en modifast kur och hoppas att jag kan komma ner till 75 kg. Jag behöver en skjuts i rätt riktning nu så jag kommer på banan igen. Känner mig som en stor fettblubb nu:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela