Livet på landet

Brödbak

Publicerad 2013-02-09 11:04:33 i

Nu på morgonen slängde jag ihop två olika LCHF bröd.

Ett gammalt välbeprövat favorit bröd, sesambröd.


Sen provade jag ett nytt recept, LCHF frallor.




De var goda nybakade och smakade som scones. Jag misstänker att de ev kan bli lite torra men det återstår att se.

Jag har börjat mobilblogga eftersom jag nästan aldrig sitter vid datorn sen jag köpte min nya mobil. Nu kan jag göra allt från mobilen istället:-)
Vet inte hur bilderna kommer att bli när jag publicerar inlägget men just nu är de väldigt små och den ena är uppochner men det syns nog vad det är ändå;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela