Livet på landet

Kärlek och lycka

Publicerad 2013-12-24 08:35:39 i Allmänt,

Tänk att denna julafton, som jag trodde skulle bli den sämsta någonsin, redan nu visat sig bli den bästa någonsin!
Att få denna julklapp av mitt lilla ♥ fick mamma hjärtat av svämma över!


Att vi dessutom fick en skärbräda som hon gjort på slöjden och omsorgsfullt slagit in gör mig till världens stoltaste förälder!

Av älskling har jag fått ett gravidhalsband med en lite bjällra som man har i höjd med magen så när bebis sen kommer ut ska den känna igen ljudet och det ska göra den lugn♥

Just nu känner jag total lycka och lugn och är säker på att detta kommer fortsätta vara den bästa julen någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela