Livet på landet

Juldagen

Publicerad 2013-12-25 14:25:48 i Allmänt,

Julaftonen är över och jag får alltid en liten tomhets känsla så här dagen efter. Men vi har iaf myst runt på förmiddagen och provat kläder och kollat igenom alla julklappar och konstaterat att vi alla är nöjda med gårdagen.
Fina klappar, god mat och att få umgås med släkten är inte helt fel. Tomten kom också förbi och knackade på fönstret och lämnade en säck med julklappar på bron:-)







Nu har vi nyss kommit hem från svärföräldrarna där vi ätit kålsoppa och bytt julklappar med kusinerna.

Ikväll ska jag ev iväg och träffa lite kompisar som är hemma och hälsar på. Jag har inte mått nå bra idag, mår illa och är dålig i magen men jag hoppas det går över så jag får träffa dem en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela