Livet på landet

Julbord

Publicerad 2013-12-15 06:54:02 i Allmänt,

Igår var vi och åt julbord med jobbet på golfrestaurangen. Maten var helt ok och för första gången på ett julbord så orkade jag klämma ner lite efterrätt också, antagligen var det för att jag bara drack vatten till istället för vin. Ändå så kände jag mig inte så där spyfärdigt mätt utan bara alldeles lagomt:-)

Jag åkte hem vid nio så jag måste kolla med kollegorna om det hände nåt spännande senare på kvällen. Det brukar kunna gå vilt till på DHLs julfester och det var en del som var rejält runda under fötterna när jag åkte hem;-)

Yasmine sover över hos en kompis så jag har inget morgonsällskap idag. Saknar att ha henne här bredvid mig♥ Jag får hoppas att Andreas vaknar snart och gör mig sällskap:-)
Annars är det rätt så mysigt att ligga i soffan och titta på de tända ljusen och njuta av tredje advent. Tänk att snart är julen här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela