Livet på landet

Jobba

Publicerad 2013-12-30 07:29:44 i Allmänt,

Tar ett litet brake från soffan och åker och jobbar idag. Nästan så det är skönt att få komma iväg och göra nåt annat än att sitta inne.

Det här vädret tar kol på mig. Det går inte att göra någonting utomhus!
Igår gick vi på en promenad men även fast jag hade broddar på mig så halkade man omkring och det tog dubbelt så lång tid att gå jämfört med hur lång tid det tar i vanliga fall. Att man dessutom går och spänner sig gjorde att jag fick ännu mer ont i ryggen än vanligt.
Man tvingar sig ut ibland för att få friskluft men efter en kvart är det bara att gå in igen eftersom man blir rätt så uttråkad av att bara stå som tre fån och kolla på varandra. Ge mig snö!!!!

Eftersom vi är och har varit sjuk i omgångar så tar man sig inte iväg på nåt heller. Igår var det Andreas tur att åka på magsjuka så bion vi skulle gått på blev inställd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela