Livet på landet

Förvirrad

Publicerad 2013-12-30 21:05:25 i Allmänt,

Sitter och kollar bebissaker på jollyroom och herregud vilken djungel! Finns ju hur mycket som helst att välja på. Bara nappflaskor gav över 300 träffar. De finns i alla möjliga former och varianter. Lika med babyskydd. Det ena är bättre än det andra och det ska köpas till hundra olika tillbehör.
Får kolla lite noggrannare när det börjar närma sig, än är det ju ett bra tag kvar.
Det jag behöver nu är några mammabyxor. Ska kolla om jag hittar några i Gävle till helgen annars ska jag prova att beställa på nätet. Det känns lite svårt med storlek bara så jag vill gärna prova först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela