Livet på landet

Efterlängtat möte och shopping

Publicerad 2013-12-20 19:25:11 i Allmänt,

Imorgon ska jag äntligen träffa en mycket saknad vän. Vi träffas tyvärr alldeles för sällan nuförtiden men när vi väl ses så blir det många skratt och mycket tok:-)

Imorgon ska även den sista julshoppingen avklaras. Lite småsaker som ska inhandlas och den sista julmaten. Jag antar att det kommer vara tokmycket folk ute så det gäller att vässa armbågarna. Watch out for the pregnant women!

Det är nog bäst att hitta en bra parkeringen och sen ta sig runt till fots för är det nåt som kan göra mig riktigt galen så är det idioter i trafiken. Lägg till lite extra hormoner på det så är det nog bäst för alla att jag inte kör mer än nödvändigt;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela