Livet på landet

Dec. 14, 2013

Publicerad 2013-12-14 07:49:43 i Allmänt,

Uppe med tuppen som vanligt nuförtiden. Vaknade vid tre första gången och måsta gå och kissa och hade sen svårt att somna men vägrar att kliva upp så tidigt så till slut lyckades jag somna om och vaknade igen strax före sju.

Har tänt granen och lite ljus och donar med lite matlagning inför julen.
Två tjälknölar står i ugnen och saltrullen är förbered. Jag har gjort iordning presentpåsar med mitt hårda tunnbröd och fikonmarmelad som jag gjorde igår. Det ska levereras till de bästa föräldrarna senare idag.
Jag provsmakade brödet med en skiva ädelost och fikonmarmeladen igår kväll och det var helt underbart gott!

Åh vad jag älskar julen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela