Livet på landet

Året som gått

Publicerad 2013-12-31 08:56:33 i Allmänt,

Snart är 2013 slut och vi börjar på ett nytt spännande år.
Nyårsafton ska firas in med fina vänner, god mat och älskade familjen♥

2013 har varit ett av de bästa åren på länge. Det var året då jag började träna och det förändrade mitt liv på många sätt. Förutom en starkare och friskare kropp fick jag även ett helt nytt tänk om hela mitt liv, för att inte tala om det otroliga lyckoruset man känner efter ett hårt, svettigt pass. Det kan man leva på länge efteråt!
Jag började prioritera min familj ännu högre och under det här året har vi växt oss starkare än någonsin förut. Kärlek, respekt, empati, stöttning och att verkligen lyssna på varandra är otroligt viktigt i en familj och det har vi verkligen tagit fasta på det här året.

Vi var på en underbar, avslappnande semester till Kreta där vi bara kunde njuta och rå om varandra och det var guld värt.


Det var även under den resan som lilla ärtan blev till:-)
En av de största händelserna det här året, att vi ska få en liten sladdis! Nu var rätt tidpunkt och ingen av oss har ångrat att vi väntat så pass länge. Vi har haft möjlighet att ge Yasmine all uppmärksamhet och det har resulterat i en underbart fantastisk liten tweenie som längtar mest av alla efter lilla ärtan. Jag är övertygad om att hon kommer bli en jättebra storasyster♥ Vi har även hunnit vila upp oss, och blivit bortskämda med ett så gott som självgående barn, jag har fått arbete och vi har hunnit landa mer i oss själva och vår familj så vi känner oss redo för några år av vakennätter och blöjbyten:-) så redo man nu kan bli för det;-)
Jag känner mig även starkare i mig själv och kommer att lyssna mer på hur jag själv känner än på vad folk runt omkring säger. Den här gången blir det inget kämpande i flera månader med amning som inte fungerar och ett otröstligt barn! Nu vet jag att man är inte en sämre mamma för att man ger barnet flaskan istället.

Jag tror och hoppas att 2014 kommer bli ett minst lika bra år som 2013!


♥Mina två största kärlekar♥


Gott nytt år till er alla!
Ta hand om och var rädda om varandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela