Livet på landet

Sol ute, sol inne...

Publicerad 2013-08-15 07:19:19 i Allmänt,

Idag skiner solen och önskan om några soliga sommardagar till har slagit in. Jag är supernöjd med min semester då jag hade massor av sol men jag har tyckt lite synd om Andreas som mest har haft regn på sin. Nu hoppas jag han får sol de sista 1.5 veckorna, och det skadar ju inte heller om man får komma hem till en varm solig kväll efter en lång arbetsdag.

Om regnet håller sig borta blir det en löprunda efter jobbet tillsammans med min läromästare Emma, annars blir det en tur till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela