Livet på landet

Paket och ballongmage

Publicerad 2013-08-09 18:20:48 i Allmänt,

Inte nog med att det är fredag, det första HM paketet kom idag också! Lycka att få prova massa kläder och fylla på garderoben!
Alla mina och Yasmines kläder passade men Andreas jeans var för stora så de ska bytas. Tänk om han lyssnade på mig nån gång, jag sa till honom att ta en storlek mindre men inte då:p

Det var så lugnt på jobbet på eftermiddagen så jag flexade ut lite tidigare. Åkte och fredagshandlade och sen var vi ut och åt.
Jag är lite besviken på pizzan jag åt. Trodde den skulle vara jättegod med parmaskinka, mozzarella och ruccola men den var rätt så smaklös. Jag brukar ju inte äta pizza så ofta då jag försöker att äta så lite kolhydrater som möjligt så nu när jag gjorde ett undantag så hade jag väntat mig mer. Nu ligger jag istället på soffan proppmätt med en mage som känns som en ballong och ångrar att jag inte åt en sallad istället:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela