Livet på landet

Ny vecka

Publicerad 2013-04-29 22:11:00 i

Det har varit en produktiv helg och vi har fått massor gjort. Sånna helger gillar jag, man känner sig nöjd och glad då:-)

Lördagen började med att Andreas fortsatte bygga altanräcke och jag och Yasmine satte upp studsmattan. Sen var det dags att göra sig iordning för 65 års kalas hos min farbror som bor i Bergsjö. Hela släkten var samlad och det var kul att få träffa alla kusiner som jag träffar alldeles för sällan. Yasmine fick leka med tremänningarna Saga och Idun. Saga och Yasmine fann varandra direkt och de lekte och hade kul tillsammans.





På söndagen fortsatte Andreas med bygget, Yasmine lekte med kompis och jag passade på att plantera om resten av blommorna, bära in ved och olja bron.

Bara en dag till att jobba nu sen blir det en minihelg. Nästa vecka är det också kortvecka. Jag har tagit ledigt på fredag också så det blir bara tre arbetsdagar sen långhelg:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela