Livet på landet

Dagens shopping

Publicerad 2013-04-06 17:18:11 i

Vi har nyss kommit hem från en shoppingdag i Hudik och jag känner mig nöjd med dagens inköp, även fast jag inte hittade någon jeansjacka. Alla är så korta men jag vill ha en gammal hederlig rövlång jacka:-)

Detta blev iaf resultatet av min shopping idag.









Jag blev helt förälskad i skorna! De är det absolut bästa köpet idag:-) Är även nöjd med att jag hittade en BH som kändes bra. Finns det nåt värre än att prova Bh:ar? Blä vad jobbigt det är.

Yasmine hittade massa toppar, skor och en Barbiedocka som man kan färga håret på. Hon hittade även en Adidasväska men hon blev lite snål och ville inte köpa den. Jag erbjöd mig att betala halva men hon ville ändå inte. Det är bra när barn får egna pengar att handla för så de ser hur mycket allt faktiskt kostar och att man inte kan få allt.

Andreas hittade bara en tröja. Jag försökte få honom att köpa nya skor och byxor också men det gick inte så bra. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela