Livet på landet

Babbel

Publicerad 2013-04-05 19:14:48 i

Dagens vägning gick som väntat, inge minus den här veckan. 76.6kg så plus 0.3 sen sist:-(
Bara att ta nya tag till nästa vecka. Jag har fortfarande ca 5 veckor på mig att komma ner till 73 kg. Om ca en vecka ska jag ta mått igen och se om det hänt nåt sen förra månaden.

Yasmine ska sova hos en kompis i natt så jag och Andreas har BF ikväll;-) Vi har ätit jättegott grillat och nu har vi myst ner oss i soffan. Andreas sitter och smaskar i sig godis och själv ska jag nog ta en bit mörk choklad. Jag kan ju iaf vara duktig ett litet tag, känns faktiskt som att det kommer bli några chips och lite dipp ikväll. Dålig karaktär? Kanske det men det skiter jag i ikväll!

Imorgon bitti hämtar vi Yasmine och sen åker vi till Hudik och shoppar lite. Jag hoppas på att hitta en jeansjacka och någon snygg tröja. Yasmine vill köpa en Adidas väska och Andreas borde köpa ett par nya skor, tycker jag iaf, han håller inte med. De gamla är ju sååå sköna och ingådda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela