Livet på landet

Gaskammare

Publicerad 2012-09-11 18:52:57 i Allmänt,

Misstänkte starkt att de försökte gasa ihjäl oss på jobbet idag!
De har installerat ett diselaggregat som ska gå igång om det blir strömavbrott och igår kväll och idag har de kört det för det skulle utföras nåt elarbete så vi skulle bli utan ström ett tag idag.
Började känna redan igår eftermiddag att det stack i näsan, ögonen och halsen. Idag var det ännu värre, jag måsta till och med gå ut ett tag för det kändes som jag skulle kvävas. Fick ett jättetryck över bröstet.
 
Antagligen så dras det väl in avgaser eller nåt som irriterar luftvägarna.
Jag vet sen tidigare att jag är väldigt känslig mot dålig luft så det var nog därför jag reagerade så starkt medans vissa inte kände nånting alls. Obehagligt var det iaf=(
Nu hoppas jag att de inte kör igång det igen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela