Livet på landet

Halva veckan avklarad

Publicerad 2012-10-03 20:00:40 i Allmänt,

Fick ett paket med skor och större delen av HM kläderna i slutet av förra veckan och idag kom resterande kläder från HM. Så roligt att prova allt! Och att ha lite nytt att ha på sig. Ändå tycker jag som alltid att jag inte har nåt att ha på mig, konstigt det där.
 
Ikväll har vi haft Grolänningarna på middagsbesök. Vi beställde kinamat.
Kinarestaurangen är tyvärr stängd tills mitten av oktober så vi beställde från Morrins istället och de hade inte alls lika god mat som de har på kina i gamla stan=( Men vi blev iaf mätta.
 
Nu ska jag samla kraft och fortätta rensa kantarellerna som jag fick av Emma i söndags. En icakasse med svamp fick jag av min goa Emmis. Synd bara att det är så tråkigt och jobbigt att rensa dem. Har börjat lite men har fortfarande massor kvar. Bara att ta tag i det innan de blir förstörda, för det vore ju synd att slösa bort nåt så gott!
 
Jag har även suttit och knåpat ihop en meny till tjejfesten jag ska ha på lördag=) Ska skriva en handlingslista så jag kan åka och handla imorgon efter jobbet.
Efter handlingen ska jag till frissan för andra gången den här veckan. Var dit i går och klippte av mig massa hår. Imorgon ska jag göra slingor plus att de ska få fixa till frisyren lite för jag blev inte riktigt nöjd med klippningen. Känner mig lite tantig och det vill jag inte vara!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-10-04 06:51:27

Men du har ju faktiskt fyllt 32, och då kvalificerar du ju dej som tant oavsett frisyr!!

Svar: Ha, tant kan du vara själv=P Man är inte äldre än man gör sig och i sinnet är jag inte en dag äldre än 25=)
Nette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela