Livet på landet

Friday!!!

Publicerad 2012-05-25 19:51:47 i Allmänt,

Så var det äntligen fredag igen! Bästa dagen på hela veckan.
Slutade klockan två idag, som alltid på fredagar. Hade lunchmöte med jobbet på hembygdsgården där vi åt god mat ute i solen och pratade lite jobb.
När jag slutade åkte jag och klippte mig och uträttade lite ärenden. Precis när jag kom ut från frissan nyfixad i håret så kommer det världens regnskur, efter det var jag inte så snygg i håret.
Var på granngården och handlade lite mer blommor som jag planterade när jag kom hem. Lagomt tills jag var klar med det kom nästa regnskur, perfekt med lite extra vatten på blommorna.

Nu har vi precis ätit grillat á la LCHF. Helgrillad fläskytterfilé med grillade grönsaker, baconlindad sparris, halluomi, beasås och ädelostsås. Gott! Och inte blir man så äckelmätt heller när man skippar kolhydraterna=)

Imorgon ska vi med ett helt gäng till Torön. Vi har bokat bord så först blir det grillbuffé sen skaka rumpa till Engmans=) Kommer bli så roligt!
Yasmine skulle vara hos mormor imorgon men hon ville åka dit redan idag så hon blir borta hela helgen. Det blir så tomt utan henne ♥

Nu ska jag gå över till pappa och utklass dem på luftpistolsskytte=) Andreas åkte dit i förväg.

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela