Livet på landet

Finn crisp

Publicerad 2012-05-28 21:30:58 i Allmänt,

Det här är min och resten av familjens nya favorit.




De är så krispiga och goda och dessutom är de bra om man försöker att inte äta så mycket kolhydrater=)
Jag tycker att de mättar lika bra som en vanlig macka men de är mycket nyttigare.
Goda både att äta som de är eller med goda pålägg på.

Försöker ju att äta så lite kolhydrater som möjligt nu och jag hade faktiskt gått ner 1kg förra veckan. Ändå känns det absolut inte som att jag bantar eller går på nån diet.
Jag kör inte nån superhård diet men ersätter det mesta av kolhydraterna.
Jag provade ju LCHF förut och det funkade bra till en början men sen blev jag helt matt och orkeslös så jag kunde inte fortsätta med det.
Nu är det mer åt GI hållet istället. Jag vill inte hålla på att äta massa onödigt fett.
Jag dricker fortfarande Modifast till lunch på jobbet men funderar på att sluta med det för jag har börjat tyckt att de är så sötsliskiga. Men samtidigt är de enkla och bra att ha på jobbet så slipper jag ta med mig matlådor. Jag har några påsar kvar, får se om jag fortsätter tills de tagit slut. De är ju inte så bra om man vill äta lite kolhydrater.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-05-29 21:11:07

De där är verkligen supergoda!! Har du provat flatbröd också? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela