Livet på landet

Ensam hemma

Publicerad 2012-05-15 20:52:50 i Allmänt,

Mannen är på kurs i Stockholm och Yasmine ska sova på fritids där de har övernattning för ettorna ikväll.
Så det är bara jag hemma, alldeles ensam=( Tur att jag har två stora tuffa vakthundar iaf=)

Jag och Emma tog en promenad i Måga efter att jag lämnat av Yasmine på fritids. De sista hundra metrarna joggade vi och även fast det bara var ca 300 meter (fast både jag och Emma var överens om att det måste ha varit 500meter) så är jag riktigt stolt över mig själv. Man måste börja nånstans och med tanke på att jag inte har sprungit sen man gick i skolan så är jag nöjd=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela