Livet på landet

Blä för pollen

Publicerad 2012-05-31 20:36:22 i Allmänt,

Nu får det räcka med den här jäkla pollen! Är så sjukt trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kroppen vill göra tusen saker men hjärna säger nej. Orkeslös!!!
Jag får väl ge med mig och prova allergimedicin men man kan ju bli ännu tröttar av den sägs det och blir jag tröttar än jag varit idag så kommer jag inte ens orka hålla ögonen öppna.
Säkert gör ju en stressig dag på jobbet och trist väder sitt till med för igår kände jag mig hyfsat pigg.
Varannan dag den här veckan har jag varit så här sjukt trött för att nästa dag ha energi att orka gör massa saker igen. Får hoppas att morgondagen bjuder på mer energi för då ska jag och en kompis sätta väv hemma i hennes hall=)
Tänk om jag kunde dricka kaffe åtminstone så kanske jag skulle bli lite piggare men jag kan verkligen inte, tycker det är så äckligt så det spelar ingen roll hur mycket mjölk jag spär ut det med. Känns som jag ska kräkas bara jag smuttar på det!
Men imorgon är en ny dag och dessutom är det fredag så då har jag bestämt mig för att vara pigg och fylld med massor av energi!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-06-02 14:07:45

Tack för dom fina uppmuntrande orden fina du!<3 å självklart försöker jag tänka att ni inte bor så långt bort, men hade en liten "panik innan flytt" kväll igår kväll, i början kom dom oftare, nu mer sällan, men som en kompis sa: Det är ju tur att man känner nått ist för att inte känna alls=)

Ni är väldigt välkomna å låna gästrummet ofta =)

...jobbigt för övrigt med pollenallergi, hoppas det försvinner snart så du blir piggare!=) Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela