Livet på landet

Mitt allt

Publicerad 2012-03-21 14:01:38 i Allmänt,

Bland det vackraste jag vet är att ligga och titta på Yasmine när hon sover. Kan ligga hur länge som helst och se på henne och fundera hur vi har lyckats skapa något så fullkomligt perfekt och vackert.

Kärleken till sitt barn är inget man kan förklara eller få en person utan barn att förstå. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att man skulle kunna älska någon så oerhört mycket förrens jag blev mamma. Kärleken fortsätter växa för var dag som går och ibland tror man nästan att man ska spricka av all kärlek och stolthet.

Jag är så otroligt stolt över vilken underbar liten (stor) tjej hon har blivit!
Hon är en omtänksam, kärleksfull, smart, vacker, påhittig, respektfull, klok tjej som vet vad hon vill.

Det finns inget jag inte skulle göra för mitt barn.


Älskar dig mitt underbara barn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela