Livet på landet

Magsmärtor

Publicerad 2012-03-01 11:06:59 i Allmänt,

Fick sån himla magvärk igår så jag var tvungen att åka hem från jobbet strax innan lunch.
Kändes inte som magsjuka utan mer som magsmärtor, det hög till i magen emellanåt så jag nästan tappade andan.
Funderar på om det kan vara magkatarren som är på väg tillbaka, fast jag var lite risig i magen också igår, får se om det ger med sig snart.
Är hemma idag med. Så länge jag ligger still så gör det inte så ont men när jag är uppe och rör på mig så får jag ont i magen och känner mig yr.

Andreas var in och handlade proviva och activia igår så jag försöker kurera mig med dem och hoppas att de slår ut alla eventuella magbakterier.
Jag ska ju ut på lördag så jag måste bli frisk tills dess!
Hoppas att det ger med sig under dagen så jag kan åka och jobba imorgon igen. Om man är välkommen dit;-) Man brukar ju bli skydd som pesten av folk när de misstänker magsjuka=P 

Jag skulle dessutom behöva ta en sväng på köpingen och se om jag hittar nåt snyggt att ha på mig i helgen.

Jag blir så frustrerad av att ligga hemma och se allt som skulle behöva göras men jag orkar inte göra nåt annat än att ligga ner.
Torkade av lite i köket och plockade in lite disk men sen var det bara att lägga sig och vila igen=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela