Livet på landet

Bojkotta fotboll

Publicerad 2012-06-15 22:07:18 i Allmänt,

Åhhh vad tråkigt med fotboll. Förstår inte vad det är för kul att kolla på en hög med killar som jagar efter en boll, boring!
Hälften av alla uppdateringar på facebook handlar om fotboll just nu.
Själv tycker jag att jag har gjort min goda gärning till fotbollen när jag såg till att ett reporterbord är på väg till Ukraina till matchen på måndag. Satt halva dagen igår på jobbet för att se till att det skulle komma iväg från Polen.
Appropå mitt jobb så måste jag verkligen säga att jag trivs så jäkla bra nu. Har aldrig någon söndagsångest för att man måste upp och jobba på måndag och dagarna och veckorna går hur fort som helst. Tiden går fort när man har roligt=) Har inte ångrat en sekund att jag bytte avdelning. Arbetsuppgifterna jag har nu passar mig mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela