Livet på landet

Sömntutor

Publicerad 2012-07-20 09:30:08 i Allmänt,

Bara jag vaken. Resten av familjen har blivit riktiga sjusovare, själv har jag inte kommit in i semestersoveriet än. Hoppas faktiskt inte att jag gör det heller för jag tycker det är skönt och alldeles lagomt att vakna runt åtta tiden, ligga och dra sig en lite stund innan man går upp och sen veta att man har hela dagen framför sig.
 
Idag ska jag klippa mig. Blir nog bara topparna och luggen så det går att fixa frisyr igen.
Min frisör är på semester så idag blir det Malin som ska klippa mig, spännande att se om jag blir lika nöjd med henne som jag är med Sandra.
Satt och funderade att egentligen är det dumt att klippa mig nu om jag ska ha uppsatt hår. Det är ju egentligen bättre att det är lite längre om det ska sättas i löshår och flätas men det känns lite sent att boka av nu så jag hoppas det funkar iaf.
 
Nu ska jag hoppa i duchen sen väcka resten av familjen så vi kan äta frukost innan jag sticker iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela