Livet på landet

Nöjd med frillan

Publicerad 2012-07-20 19:29:24 i Allmänt,

Nu är jag nysnaggad och nöjd. Blev himla bra och äntligen fick jag luggen som jag vill ha den. Kan vara bra att ha ny frisör ibland.
Ännu mer nöjd blev jag när jag fick klippningen 130kr billigare=) Det gick så snabbt så hon ville inte ta fullt betalt.
Nu hoppas jag att det ändå går att sätta i löshåret. Hon klippte inte så mycket baktill så det borde inte vara några problem. Bästa Emma kommer och fixar frisyren på mig imorgon♥
 
Vår TV som vi suttit och väntat på hela dagen kom inte=(
Den skulle köras ut mellan 9-13 men när klockan var tre och den fortfarande inte kommit så ringde jag och kollade med Elgiganten. En stund senare ringde fraktbolaget och berättade att det tyvärr blivit en miss så chauffören hade inte fått den med sig. De skulle köra ut den på måndag istället.
Han som ringde var väldigt beklagande och hade nog väntat sig en utskällning men jag vet ju själv hur det är med frakter, ibland går det fel och det var ju inte direkt livsviktigt, det är ju bara en TV.
Han blev iaf glad att jag tog det så bra=)
Man kommer ingenstans med att sitta och vara otrevlig mot folk. Eller iofs så gör man ju tyvärr det ibland. Folk som ringer kundtjänst och är otrevliga, oförskämda och gapar och skriker att de ska prata med en chef får tyvärr ofta som de vill men en sån människa är inte jag och kommer aldrig att bli heller.
Man ska behandla människor med respekt, inte bete sig som en bortskämd snorunge!
Tur jag slipper prata med sånna personer nuförtiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela