Livet på landet

Utbildningar

Publicerad 2012-01-19 20:46:23 i Allmänt,

Så är ännu en lång arbetsdag till ända och jag har äntligen fått sätta mig ner i soffan och ta det lite lugnt.

Dagen har bestått av utbildningar, riktigt bra sådana.
Först hade vi en utbildning i ett program som vi använder oss av. Det var inte så mycket nytt man lärde sig men vi gick igenom saker och disskuterade mycket, och det tycker ju jag om. Fick lite nya tips och saker att tänka på.

På kvällen hade vi utbildning om export och en kollega från Arlanda var där och berättade hur det fungerar hos dem och svarade på massa frågor. Intressant att få en inblick i hur det fungerar på andra ställen inom DHL.

Jag svängde ihop en kladdkaka till fredagsfikat imorgon. Det går snabbt och lätt att göra och så smakar det gott, inte för att jag ska äta av den men hoppas de andra tycker om den=)

Imorgon är det vägdag och jag har tyvärr inga större förhoppningar om att ha gått ner nåt sedan förra veckan men jag vet iaf att jag har gått ner sen efter helgen. Hamnade i nån matpsykos i helgen och åt massa onyttigheter=( Men men det är bara att resa sig upp och fortsätta kämpa på. Jag tänker absolut inte ge upp den här gången.
Det känns skönt att ha några kollegor på jobbet som också kämpar på så blir man peppad av varandra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela