Livet på landet

Svenska mästare!

Publicerad 2012-01-26 21:35:38 i Allmänt,

Vi på DHL Express kundtjänst i Ljusdal blev nominerade till Svenska mästare i telefoni för några månader sen och idag så korades vinnaren.
Några kollegor åkte ner till Stockholm för att vara med på prisutdelningen och vi VANN!!! Jätte kul att få en sån bekräftelse på vilket bra jobb vi gör=)

Motiveringen var:

DHL Express
Årets vinnare i klassen Business to Business visar prov på ett hjälpsamt bemötande. Personalen är trevlig och har fokus på kunden. I den jämna kampen om segern hamnar DHL Express högst på pallen.


Jag har nyss kommit hem ifrån ljusparty hos Emma.
Det var lite svårt att lyckas välja vilken doft man skulle köpa när det fanns hur många som helst att välja mellan men till slut fastnade jag för två olika dofter som jag beställde.
Nu är det bara att vänta på att de kommer så jag kan provelda och se om de doftar lika gott på riktigt som de gjorde på proverna.

Idag när vi kom hem så hade man verkligen behövt massor av doftljus för att dölja lukten av blöt hund, yjack!
Vi badade hundarna igår och blöt hund luktar inte gott=( Men nu är det städat och skurat och blöthanddukarna är tvättade så ordningen är återställd igen och hundarna luktar gott(ett litet tag iaf) =)

Nu ska jag gå upp och kolla hur det är med lillfisen. Hon har haft ont i magen idag igen och sprungit på toa flera gånger ikväll så det lutar åt att vi blir hemma imorgon. Hoppas att det inte är magsjuka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela