Livet på landet

Räkningar och kändisar

Publicerad 2012-01-25 21:25:14 i Allmänt,

Då har man betalt räkningar igen. Lika roligt varje månad...not! Men det är skönt att ha det gjort så vet man vad man har att röra sig med resten av månaden.
Den här månaden fick jag rätt så bra lön så vi passade på att betala av några smålån så nästa månad ser det förhoppningsvis ljusare ut.

Jag fick en glad överraskning imorse när jag ställde mig på vågen! Det var över två år sedan jag vägde så lite som jag väger nu=) Hoppas att det blir ännu mer minus tills på fredag.

Idag ringde det en kändis på jobbet. Var ett tag sen jag pratade med någon kändis nu så det var lite kul=)
Det var en man som var med i ett populärt popband på 80-talet och om jag inte minns fel så var han även med i Så mycket bättre;-)

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-01-25 23:17:57

Det är så motiverande när vågen går nedåt!! Du är duktig kusin!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela