Livet på landet

Modifast

Publicerad 2012-01-12 20:06:52 i Allmänt,

Jag som trodde det var en lyckoträff att jag gick ner 0,5 kg på en dag men otroligt nog så har det fortsatt lika hela veckan=) -0,5kg per dag så nu har jag gått ner 1,5kg än så länge den här veckan.
Däremot såg jag när jag kollade vad jag vägde innan jul att jag hade gått upp nästan 2 kg under jul och nyår så det är ca 0,4 kg kvar att gå ner för att jag ska vara tillbaka där jag slutade. Har jag riktig tur kanske jag har gått ner det tills imorgon.

Är verkligen förvånad att det gått så fort neråt med tanke på att jag bara bytt ut ett mål per dag mot modifast, däremot har jag tänkt mer på vad jag stoppar i mig.
Det mesta av vikten jag tappat den här veckan är antagligen vatten som jag bundit i kroppen när man ätit massa salt mat men jag känner verkligen att magen har dragit ihop sig och jag känner mig inte lika svullen.

Vi är tre stycken på jobbet som håller på med modifast så idag slog vi oss ihop och gjorde en beställning från modifast.se. Det är verkligen mycket bättre priser där än om man köper på apoteket dessutom finns det mycket mer att välja på.
En förpackning med åtta påsar pulverdiet kostar 145kr på apoteket medans det bara kostar 104kr på hemsidan.
Jag beställde chokladpulver, chokladpudding, sparrissoppa och caramel bars så nu har jag så det räcker ett tag och kan variera mer.
Jag och en kollega delade dessutom på en förpackning med vaniljpulver som man kan ha till puddingen om man vill lyxa tilldet lite=)
Allt som allt gick det på ca 400kr. Inte farligt alls tycker jag.

Modifast LCD Chokladpudding       GI Caramelbar

FOND VELOUTE¦ü ASPERGES       FACING SHAKE CHOCOLAT_web

Caramel barsen är riktigt goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela