Livet på landet

Fredag

Publicerad 2012-01-13 21:11:01 i Allmänt,

Veckan slutade med 1,5kg minus. Det är jag väldigt nöjd med men nästa vecka blir det striktare då ska två mål bytas ut mot modifast.
Beställningen vi gjorde kom redan idag! Vilken service!
Så nu har jag lite mer att välja på till veckan=) Roligt med variation.
Jag kan iaf konstatera att hallonsmaken inte var nåt för mig. Den gick att dricka men går inte att jämnföra med chokladen som jag tycker är riktigt god.

Ikväll tog jag och Emma med oss hundarna och gick ett varv runt sjön. Det var lite blåsigt men efter ett tag blev man härdad.
Mina nya skor fungerade klockrent och jag fick varken ont i smalbenen eller i knäna och inga skavsår heller. Kändes som man flög fram i dem=)

Efter promenade tyckte jag att jag gjort mig förtjänt av ett glas vin och lite ost och kex så det sitter vi och mumsar på nu.
Jag förstår inte varför de inte kan visa nåt bra på TVn när det är fredagkväll! På spåret, The voice(eller vad det heter) och massa gamla filmer! BLÄ!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-13 21:34:49

Mäh, på spåret är det bästa programmet på hela veckan ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela