Livet på landet

Glitter och glamour

Publicerad 2012-02-11 17:08:55 i Allmänt,

Här har det bakats cupcakes. Fusk cupcakes med färdig mix men de blev jättegoda ändå=)


Full koncentration när det ska dekoreras.


Kanske en blivande konditor?

Den här mixen använde vi

Allting man behöver följer med, man behöver bara tillsätta vatten och smör.

Vi tryckte ner chokladbitar i vissa och dekorerade även med krossade polkagrisar=)


Igår budade jag på en fönsterspegel på FB som jag fick för 160kr! Ett riktigt fynd!
Jag har velat haft en sån i min walk in closet ända sen förra vintern när vi gjorde om. Den är gjord av ett gammalt fönster och är så där härligt sliten och kantstött =) Passade perfekt in.
Jag och Linda var på loppisen i Tallåsen och hämtade den. Hittade även en stor golvlampa för 80 kr i samma material som bolllampan vi har i taket i sovrummet så den fick också följa med hem.

I kväll ska vi kolla på melodifestivalen och kvällen till ära har lilla fröken bestämt att vi ska har glitter och glamour tema=) Har rotat fram några glittriga plagg ur garderoben så strax ska jag svida om och sen ska det lagas mat.
Helt otroligt att JAG ska kolla på melodifestivalen TVÅ helger i rad men faktiskt var det rätt så roligt förra gången. Däremot sitter jag inte och tok kollar hela tiden men iaf så man hör det mesta av låtarna.
Dessutom har det varit artister som Yasmine tycker om, förra veckan Sean Banan och i kväll Ulric Munter och Timotej.

Ikväll blir det lax och till det stekt sparris, squash, paprika och tomater och en kall sås till. Jag har till och med varit och köpt en mini flaska med VITT vin som ska passa till laxen. Annars är jag inte så jätteförtjust i vitvin men jag ska prova iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela