Livet på landet

Nyfrillade tjejer

Publicerad 2012-02-03 18:41:21 i Allmänt,

Idag har jag och Yasmine varit och klippt oss.
Yasmine fick själv bestämma vilken frisyr hon ville ha och hon valde att klippa det pagekort bak och behålla längden fram. Jättefin blev hon, fast det är hon ju alltid=)

Själv klippte jag ännu kortare bak så nu är det nästan snaggat bak och rätt så långt fram.
Sandra som klipper mig ville prova att locka det långa håret så nu har jag korkskruvar fulla håret=) Det blev riktigt coolt! Det kommer jag nog att prova göra själv också när man ska på fest.

Jag hämtade också ut min vinst när vi var där så nu ska jag vara testperson och berätta för dem vad jag tycker om produkterna. Det var en alldeles ny serie som hade kommit. Shampo, balsam, inpackning och balsam/glans spray fick jag=)

Ikväll har vi lagat Yasmines önskemat, hemlagad kinamat. Friterad kyckling med sötsursår och biffgryta, mums. Kul att hon har hittat nån ny favoritmat istället för pannkaka och nachos.

Viktnedgången den här veckan är en besvikelse=( -1kg men eftersom jag lyckades gå upp 2 kg i helgen så ligger jag +1kg sedan förra fredagen. Men det är bara att fortsätta kämpa!

Nu blir det fredagsmys med mina ♥an

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-03 22:22:08

Jag älskar när frissan fixar mitt hår lite extra, man lyckas aldrig få det så bra hemma... Vad kul att du vann, hoppas produkterna är bra!! Ha en bra helg!!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela