Livet på landet

Happy Happy Happy

Publicerad 2012-02-22 21:40:05 i Allmänt,

Långpasset avklart för denna vecka och nu lutar det mot helg=)

Jag har haft en så underbar känsla av lycka hela den här veckan. Kan inte sätta fingret på exakt vad det är men känner mig jäkligt nöjd med mig själv och mina tappade kilon. Känns som jag har blivit av med minst fem kilo den här veckan(önsketänkande) och jag känner mig på topp!
Jag vill hoppa omkring och dansa och löjla mig! Fjantig, ja jag vet, men det känns som att det sprudlar i hela kroppen och det bara måste få komma ut!
Yasmine tycker jag är pinsam när jag sitter och diggar och dansar i bilen på mornarna men jag kan bara inte låta bli=)
Hmm undrar om någon har smugit ner nå roliga piller i min mat;-)

Den här veckan känns det som att vågen kan visa vad den vill på fredag, jag är ändå så jäkla nöjd!
Känsla betyder mer än siffror.
Inte ens vissa motgångar kan få mig på dåligt humör just nu. Jag tar dem med en klackspark.

Nu ska jag trampa cykel sen blir det godnatt=)

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-23 09:04:32

Vad skönt att vara på bra humör!! Det är jag med, misstänker att solen har lite med det att göra också för här skiner den idag!!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela