Livet på landet

Det finns hopp...

Publicerad 2012-02-12 08:49:34 i Allmänt,

...om melodifestivalen!

Två gånger i rad nu har mina favoritlåtar gått vidare=)
Dagens melodifestival bjuder på ett betydligt mer varierat startfält än för några år sedan när det bara var massa sclagerdravel låtar.
Men vad i hela friden har Di Leva att göra på en scen! Hua hemska människa med hemska låtar!. Den mannen har jag ogillat ända sedan jag var riktigt liten och jag och min kusin Tomas brukade reta varandra genom att spela Di Leva och Carola för varandra. Jag hatade Di Leva och han hatade Carola. Sen kan jag inte säga att jag tycker Carola är bra heller idag men när jag var yngre var hon min stora idol=)

Ulrik Munther var jätteduktig och låt nr6, Daniel tror jag han hette, var också bra, bra tempo.
Sen tyckte jag att andra chansen låtarna var bra med. Fast Timotej var väl sådär men av sympati för Yasmine så höll jag på dem med;-) Hon ringde och röstade på dem. Fast innan röstningen var klar hade hon somnat på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela