Livet på landet

Underbart är kort

Publicerad 2012-12-25 15:01:04 i Allmänt,

Så var julafton över och den där lite tomma känslan infinner sig. Man har längtat och förberett sig så länge så helst skulle jag vilja drar ut på julafton så man kunde få njuta av den mycket längre. Men vi hade en jättemysig jul med nära och kära, god mat, Kalle och massor av fina julklappar. Alla är nöjda och belåtna och idag njuter vi av lugnet och får en chans att prova och undersöka alla julklappar=)
 
Vi tog en skotertur upp på berget men det snöade så man såg inte så mycket, annars är det jättefin utsikt därifrån.
Yasmine fick inviga sin skoterhjälm och Andreas sina skoterhandskar och hela familjen fick inviga sina nya underställ.
 
Ikväll är det tänkt att det ska bli utgång. Får se om det bara blir jag och Frida eller om någon mer också hänger på. Vi kanske blir kvar här hemma också, vi får se hur det blir=)
Jag ska väl försöka slita mig från min nya älskling, vuxensparkdräkten som jag fick av min andra älskling=) och leta fram något att ha på sig ikväll.
Känns som jag skulle kunna ligga och mysa på soffan hela dagen och bara proppa i min massa godis och god mat;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela