Livet på landet

Julledig

Publicerad 2012-12-21 22:27:24 i Allmänt,

Äntligen färdig jobbat för i år!!!
Nu ska jag njuta av långledigt med familj o goda vänner. Humöret är på topp och livet känns så där härligt underbart.
 
Träffade på två vänner i dag när jag och Yasmine var ute och julhandlade som berömde mig för at jag gått ner så mycket i vikt. Det är alltid lika kul att få positiva kommentarer,speciellt nu när jag känner mig som ett fetto för att jag gått upp 1 kilo. En liten snäll kommentar kan ge så mycket. Det är synd att vissa människor har så svårt för att säga något snällt och positivt och istället bara påpekar det negativa. Jag försöker att tänka att de nog egentligen är väldigt olyckliga människor som måste trycka ner andra för att själv må bättre men ibland blir man bara så less på att alltid bara få höra negativa kommentarer.
 
Sitter med färg i håret som proffs färgaren Andreas har kletat dit. Tror nog det börjar bli dags att skölja ur den nu. Ska passa på att inviga mitt nya shampo från Bed head för rödhåriga med en underbart smaskig doft av kolasås=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela