Livet på landet

Slappardag

Publicerad 2012-08-13 17:14:02 i Allmänt,

Idag har vi haft lite av en slappardag. Yasmine har gått omkring i nattlinnet hela dagen och hållt på med pyssel och lyssnat på sin nya idol, MattyB.
Själv har jag kollat på TV, städat och tvättat och varit ut och vattnat i växthuset. Mycket mer än så har vi inte gjort idag=) Skönt med sånna dagar ibland också, även fast jag brukar ha svårt att sitta stilla, gäller att passa på när jag känner för det.
Snälla pappsen var och handlade en burk med rödfärg till mig idag så ikväll eller imorgon ska jag fortsätta att måla garaget. Om jag tar mig in på köpingen så ska jag köpa en hink med vitfärg också. Min bil har gått sönder så Andreas har den på sitt jobb och ska förhoppningsvis hinna med att laga den nu i veckan. Man blir lite handikappad när man bor som vi gör och inte har någon bil. Får se om jag kan tigga skjuts med någon som ska in på köpingen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela